+ Escriure resposta
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: L'Estany és casa nostra

Junior Member
    Data d'inscripció
    07 feb, 11
    Missatges
    1

L'Estany és casa nostra

M'agradaria que tot aquell que entri dins el fòrum aporti la seva opinió sobre tot allò que envolta l'Estany, amb comentaris, fotos, ... per que al voltant d'aquest estany, hi ha una història que és una meravella.

Aquesta història, que fa uns anys endarrera la varen disfrutar els nostres padrins i pares fins que es va dessecar, ara, després de molt esforç, l'hem tornat a recuperar i és viva, i seria bo que tots ho poguéssim compartir en aquest fòrum.

La vostra opinió és la opinió del futur, i segur que es tindrà en compte.

Joan Ramon Greoles.

Membre Junior
    Data d'inscripció
    17 nov, 11
    Missatges
    37
    Hola Sintet, estic de acord amb tu quant dius que l´Estany es cosa nostra, jo visco a Balaguer, pero cada semana estic a Ivars i com no paso moltes hores al estany fent el que mes m´agrade que es la fotografia, he seguit d´aprop tota la seva historia, i soc un enamorat d´ella, poder per aixo hem vaig triar per casam una noia de Ivars.
    Saludos cordial

Administrator
    Data d'inscripció
    13 ene, 11
    Missatges
    54
    Hola Pere, que tal?... Benvingut al fòrum.

Veient que ets un apassionat de la fotografia, sàpigues que si tens fotografies de l'Estany que vulguis compartir, tenim la galeria d'imatges del fòrum, on ens agradaria molt que publiquessis aquelles fotos que vulguis compartir.

L'ús de la galeria d'imatges és completament gratuït, i hi pots pujar tantes fotos com vulguis. No hi ha limit.

Si vols pujar-hi alguna foto, pots fer-ho, anant a la galeria d'imatges, i prement sobre "upload photo".

Espero que sigui del teu agrat, i que hi publiquis moltes moltes fotos.

Ens anem veient per aquí...

Rep una cordial salutació!
    Miniatures Adjuntes Miniatures Adjuntes Click image for larger version

Name:	PujarFotos.jpg‎
Views:	258
Size:	34.4 KB
ID:	68  

Administrator
    Data d'inscripció
    13 ene, 11
    Missatges
    54
    Ei Pere, bones fotos!!

Miraré de crear un apartat de "fauna" dins la galeria de fotos, per posar-hi totes les fotos d'animalons... quedaria força curiós.

Per altra banda, si tens més fotos, no et tallis... puja'n tantes com vulguis.

Si tens fotos sobre altres temes (plantes, ocells, paisatges, ...) podem mirar de crear la categoria pertinent dins la galeria d'imatges per tal de col·locar-les hi.

Salut!!

+ Escriure resposta